Guillem
Construir Casa

Cuina tancada, finestres normals, garatge per dos cotxes cobert.

Guillem
Guillem preguntó sobre
Construcción Casas
Hace 6 años

Construir Casa

Cuina tancada, finestres normals, garatge per dos cotxes cobert.

¿Tienes alguna pregunta?
Pregunta a la comunidad

8 Respuestas

Respuestas útiles 1
Santiago J. Marín Bravo
Santiago J. Marín Bravo respondió... Estudio De Arquitectura Y Urbanismo (Miajadas , Cáceres) Estudio De Arquitectura Y Urbanismo - hace 6 años

Buenos días Guillem,

sentimos no poder ayudarle ya que no entendemos su pregunta.

Bon día.

Saludos

SMBEstudio

José Luis Búrdalo Martínez
José Luis Búrdalo Martínez replicó... compás y cartabón (Alcalá de Henares, Madrid) compás y cartabón - hace 6 años

Acertada respuesta.

Un saludo Santiago.

German
German respondió... Construccions Cañameras y Zamora (Roses, Girona) Construccions Cañameras y Zamora - hace 6 años

Hola Guillem, nosaltres i amb la nostra experiencia donem el preu de metre cuadra a partí de 850 amb una qualitat preu satisfactoria i complin les normatives per un gran comfort, sempre pot variar sengons tipus de terreny, diferents qualitats de acabats.

Espero haver sigut una ajuda i seguint-ho fent

Responder
Ivan
Ivan respondió... Reformas Tejero (La Bisbal d'Empordà, Girona) Reformas Tejero - hace 6 años

Bon dia! Relativa ment només necessitem un permís de obra de l'Ajuntament, sempre i quan respectem les normatives vigents. Que això lla en el mateix ajuntament li diuen si u pot fer i després es contracta una empresa que també ens agradaria ajudar amb alguna i deia, per acabar de fer una feina ben feta i agradable. El preu del metre quadrat ronda entre els 850€ i 1.100€ com lla li han dit els companys però amb una visita de obra és pot arribar a un bon preu depenent dels materials. Gràcies

Josep Guerrero Sabater
Josep Guerrero Sabater respondió... Reformes Girona (Girona, Girona) Reformes Girona - hace 6 años

Bon dia, preu construcció cat. mitja de 1.000/1.200-- €/m2. Plànols, permisos, etc a part. Ideal si ja es te el terreny es començar pe fer avant Projecte i a part tenir els preus exactes s'estalvia moltes sorpreses.

Salutacions, Reformes Girona.cat

Manuel
Manuel respondió... Cime (Maó-Mahón, Illes Balears) Cime - hace 6 años

Como bien comenta nuestro compañero Miquel Pou el coste inicial para la construcción de una casa con calidades normales y para conseguir una buena calificación energética ronda los 1200€/m2 para vivienda y 850€/m2 para el garaje.

Miquel Pou
Miquel Pou respondió... Claret,s.l. (Santa Coloma de Farners, Girona) Claret,s.l. - hace 6 años

Bon dia, el preu de construccio per una casa amb garatge feta amb materials de qualitat mitjana complint amb els requisits de aillament termic, pot suposar un cost de uns 1.100€/m2, aquest preu pot variar depenen dels acabats.

Resto a la vostre disposicio per qualsevol aclariment.

Victor Ruiz Bermudo
Victor Ruiz Bermudo replicó... Pedranat (Palafrugell, Girona) Pedranat - hace 6 años

Buenas tardes, para tener unas condiciones optimas de edificación el precio rondaría los 1.500 €/m2 i el garaje unos 900€/m2. Según nuestros trabajos realizados.

Deja tu respuesta

Adjuntar fotografías
Pide presupuestos de construcción casas en tu zona