Marc Freixas I Casanovas
Dubtes sobre l'aillament que necessito/Dudas sobre el aislamiento que necesito

Finestres i/o aïllament del terra. Tinc un garatge al pis de sota i el terra està construit tan sols amb 'supermahó' i sense aïllament (crec que es diu així). Quin aïllament necessito?

Ventanas y/o aislamiento del suelo. Tengo un garaje en el pis de abajo y el suelo está construido solo con "supermahón" y sin aislamiento (creo que se dice así). ¿Qué aislamiento necesito?

Marc Freixas I Casanovas
Marc Freixas I Casanovas preguntó sobre
Aislamiento
Hace 8 años

Dubtes sobre l'aillament que necessito/Dudas sobre el aislamiento que necesito

Finestres i/o aïllament del terra. Tinc un garatge al pis de sota i el terra està construit tan sols amb 'supermahó' i sense aïllament (crec que es diu així). Quin aïllament necessito?

Ventanas y/o aislamiento del suelo. Tengo un garaje en el pis de abajo y el suelo está construido solo con "supermahón" y sin aislamiento (creo que se dice así). ¿Qué aislamiento necesito?

¿Tienes alguna pregunta?
Pregunta a la comunidad

1 Respuestas

Antonio
Antonio respondió... Aislaconfort (El Pinar I El Portus, Barcelona) Aislaconfort - hace 8 años

Hola Marc.

Al pis de sota ets podria proyecta directament el material al sostre sempre que tingui una bona unio ( sense pintura) podria ser proyectat de celulosa o morter de llana de roca, una altra posibilitat es fer un fals sostre de pladur e omplir-lo de material térmic, també tendries que mirar si les cameres d´aire de les parets exteriors de omplirles, amb respecte del alumini et recomano finestres de pvc, i sobretot mirar les que tens ara com esta acabada la caixa de la persiana, os inviten a visitar el nostre perfil de aislaconfort, som d´ametlla del valles i donent servei a tota la provincia de barcelona.

Deja tu respuesta

Adjuntar fotografías
Pide presupuestos de aislamiento en tu zona